Design:
Tworzenie stron WWW

Garnki Zepter

Szállítási Információk

SZÁLLÍTÁSSAL ÉS RENDELÉSSEL KAPCSOLATOS INFORMÁCIÓK

 

1.      Megrendelések feldolgozása

 

A megrendeléseket az Üzemeltető automatikusan fogadja, annak leadására Igénybe vevőnek bármikor lehetősége van, azok feldolgozása azonban munkanapokon 9-17 óra között történik. Szolgáltató a megrendelés feldolgozása során telefonon meggyőződik az Igénybe vevő személyéről, ezáltal igyekszik kizárni a fiktív megrendeléseket.
 

Amennyiben Igénybe vevő az általa megadott telefonszámon nem elérhető (vagyis az adott számon ismeretlen vagy a megadott számon előfizető nem kapcsolható) megrendelése automatikusan törlésre kerül.

  Teljesítés

Szolgáltató szolgáltatása csak Magyarország  területére terjed ki.

A termékek átvétele házhoz szállítás útján lehetséges. A Szolgáltató az Igénybe vevő által leadott és visszaigazolt megrendelés alapján a terméket/termékeket a visszaigazolástól számított legkésőbb 7 munkanapon belül házhoz szállítja. Abban az esetben, amennyiben Szolgáltatónál a megrendelő által kiválasztott termék az általa megadott bármely színre illetve mintában pillanatnyilag nem áll rendelkezésre, a Szolgáltató erről 1 munkanapon belül tájékoztatni köteles az Igénybe vevőt annak egyértelmű közlésével, hogy ez esetben a vállalási határidő legfeljebb három hét és amennyiben ez Igénybe vevő részére nem felel meg, elállási szándékát a info@droffice.hu e-mail címen közölheti.

A Weboldalról megrendelhető termékek árai változtatásának jogát a Szolgáltató fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát nem befolyásolja. Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Webáruházban felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő \"0\" Ft-os vagy \"1\" Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem erről tájékoztatni köteles az Igénybe vevőt e-mail útján. Szolgáltató ekkor felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Igénybe vevő elállhat vásárlási szándékától. 

 

MEGRENDELÉS PONTOS MENETE

 

 Az Dr.Office webáruházban történő vásárlás elektronikus úton leadott megrendeléssel, jelen ÁSZF-ben meghatározott módon, magyar nyelven lehetséges.

A Felek közötti szerződés a megrendelő adatlap valamennyi kötelezően kitöltendő mezőjének kitöltését és a beírt adatok ellenőrzését követően, a „Megrendelés” ikonra kattintás megerősítésével jön létre.

A Felek között ily módon magyar nyelven létrejött szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül, a Szolgáltató azt iktatja, és azt a hatályos jogszabályi előírások által előírt időtartamig őrzi.

A vásárolt áruk lényeges tulajdonságait, jellemzőit, az áruk használatára vonatkozó utasításokat a konkrét árucikk információs oldaláról, illetve a termékhez mellékelt használati utasításból lehet részletesen megismerni. Ha a vásárlás előtt Igénybe vevőnek az áruval kapcsolatban kérdése merülne fel, Vevőszolgálat készséggel áll rendelkezésére. A Szolgáltató az általa forgalmazott termék használati utasítását az áruhoz mellékeli, – ahol ezt a jogszabályok előírják –. Ha Igénybe vevő véletlenül nem kapná kézhez az áruval együtt a kötelező használati utasítást, azt azonnal - az árut használatba vétele előtt – jelezni köteles a Vevőszolgálatnál, amely alapján az pótlásra kerül. Amennyiben a Webáruházban található bármely áru minőségével, alapvető tulajdonságával, használatával, használhatóságával kapcsolatban Igénybe vevőnek a portálon közölteknél több információra van szüksége, a Vevőszolgálat mindenről tájékoztatja. 

 

1.      A megvásárolni kívánt, egyedileg meghatározott árut helyezze a kosárba.

2.      Amennyiben szeretne további terméket vásárolni, válassza a „vásárlás folytatása” pontot. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrizze a megvásárolni kívánt terméket.

3.      A megrendelés regisztrációhoz kötött.

4.      Átvételi mód kiválasztása. Szállítási, számlázási adatok megadása.

5.      Az adatok megadását követően, a megrendelt termék dobozában kattintson  a „megrendelés” gombra, kattintás előtt ellenőrizze bevitt adatainak helyességét.


 

TERMÉK ÁTVÉTELE, FIZETÉS MÓDJA

A vevő a terméket a megrendelésben rögzített választása szerint postai vagy futárszolgálati házhoz szállítás útján veheti át, ha másképp rendelkezik akkor a

 +36 30-6773850 telefonszámon szóban az általános szerződési feltételeknek megfelelően rögzített módon.

A megrendelt termék fizetési módja házhoz szállítás esetén postai utánvétes vagy előreutalással, MPL futárszolgálati kiszállítással történik. A  Szolgáltató csomagolási költséget ezen felül nem számol fel.

A feladott csomag kézbesítése legkésőbb a feladás napjától számított második vagy harmadik munkanapon megtörténik. A szállítási díj tartalmazza a csomag kézbesítésének kétszeri megkísérlését valamint értékbiztosítást a megrendelt termék teljes összegére. Kétszeri sikertelen kézbesítési kísérlet után a csomag a Szolgáltatóhoz visszakerül, amely esetben a vásárlás meghiúsultnak tekintendő.

 

A belföldi csomagokat a MPL Futárszolgálat munkatársai munkanapokon 8 és 17 óra között, előzetes telefonos egyeztetés nélkül szállítják ki (ezért lehetőleg a munkahelyére kérje a szállítást). Ha szeretné, hogy rendelését ne azonnal, hanem hónap végén szállítsuk, kérjük, jelezze a megjegyzés rovatban! Így összevonhatja több rendelését, és szállítási költséget takaríthat meg.
Magyarországon érvényes szállítási áraink 2016.02.01-től:
 
                Szállítás költsége minden utánvétes kiszállításra kedvezményesen : bruttó 1990 forint 
 
 

Az utánvétes házhozszállítás esetén az Igénybe vevő köteles meggyőződni a csomagolás sértetlenségéről. A csomagolás olyan mértékű sérülése esetén, amely a termék károsodására utalhat, Igénybe vevő köteles jegyzőkönyvet felvetetni és a csomagot a kézbesítő előtt felbontani. Jegyzőkönyv hiányában a Szolgáltatónak nem áll módjában az esetlegesen sérült terméket cserélni.

 

ELÁLLÁSI JOGRÓL SZÓLÓ TÁJÉKOZTATÁS

 

1. A távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet értelmében főszabály szerint az Igénybe vevő 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlási szándékától.

Ismertető a 17/1999. (II. 5.) Korm. Rendeletből, amelynek részletét  itt megtekintheti.

- Az Igénybe vevő a szerződéstől nyolc munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. Az Igénybe vevő az elállási jogát gyakorolhatja:

- Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a fogyasztó nyilatkozatát a határidő lejárta előtt elküldi.

- A Szolgáltatónak az Igénybe vevő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül vissza kell téríteni.

 

Elállással kapcsolatos költségviselés:

 Az Igénybe vevő viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. Az Igénybe vevőt ezen felül egyéb költség nem terheli.

- A Szolgáltató  követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.

2. Elállási jog gyakorlásának menete

Amennyiben az Igénybe vevő élni szeretne elállási jogával annak jelzését megteheti ügyfélszolgálati elérhetőségeink valamelyikén írásban. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a Szolgáltató az ajánlott küldemény postára adásának időpontját veszi figyelembe, e-mail vagy fax esetében azok küldési. időpontját. Az Igénybe vevő a megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségéve köteles visszajuttatni Szolgáltató részére. !

3. A Szolgáltató kifejezetten felhívja az Igénybe vevő figyelmét arra, hogy az általa "egyedileg meghatározott" méretben, típusban, feliratozással vagy csomagolásban megrendelt termék esetében nem illeti meg a jogszabályban előírt, indokolás nélküli elállás joga.

 

Dr. Office webáruház © 2019 Polimondo Kft.